zondag 24 maart 2019

Ronde van Bruinisse

Zaterdag had ik weer een criteriumpje in Bruinisse. Het was een snel en klein rondje van 1,4km die we 55 keer moesten afleggen. Met ruim 80 man was het niet ideaal dat ik achteraan startte dus zo snel mogelijk naar voren gereden, helaas was er al erg snel in de wedstrijd een kopgroep weg met sterke renners. Eenmaal voorin paar keer geprobeerd de oversteek te maken met een groepje en alleen maar het was onbegonnen werk. Aangezien de benen niet super waren die dag had ik me maar in het peloton gespaard en als plan om de laatste 5 rondes naar voren te komen om misschien nog iets te doen in de laatste ronde. Helaas was er een grote valpartij waardoor de wedstrijd even werd stil gelegd. Aangezien mijn benen dit niet altijd even goed kunnen verteren en het daarom de laatste 5 rondes volle bak ging zat er voor mij niet meer in dan een finish in het peloton. Op naar volgende week in Anzegem voor nieuwe rondes en nieuwe kansen!

1 opmerking:

  1. 2 criterium en 2 keer een klassering kan niet iedereen zeggen. Dus gaat best lekker.

    BeantwoordenVerwijderen