zaterdag 16 maart 2019

Oud-Vossemeer

Vandaag was het weer eens tijd voor een Criterium in Oud-Vossemeer. Een klein rondje met een stuk dijk waar de sterke windkracht 6 op de kant stond. Ik startte achteraan en in het begin was het erg veel opschuiven om van voren te zitten voordat het ging breken. Dit is niet optijd gelukt maar ik wist uiteindelijk wel de aansluiting met de kopgroep van 16 man te maken. We zijn de hele wedstrijd weggebleven ondanks dat ik soms op de dijk de kopgroep even moest laten gaan omdat ik niet uit de wind zat en ze flink doortrokken maar altijd teruggekomen. In de laatste ronde zat er niet veel meer in en ben ik 11e van de 63 geworden waarvan 25 renners de koers hebben uitgereden. Volgende week in Bruinisse met hopelijk een stuk minder wind!


2 opmerkingen:

  1. https://photos.app.goo.gl/gpJx1bGaDoMXpPVb9
    Foto van waaiertje op de Hiksedijk Oud Vossemeer ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Overigens interessant te zien dat je je data live wil delen met publiek en fotografen: afzakkende Garmin

    BeantwoordenVerwijderen