zondag 3 juni 2018

Omloop van de Maasvallei

Eerstigster ben ik gestart in de Omloop van de Maasvallei een toch wel pittige klim klassieker in Limburg.

In het begin van de wedstrijd moest ik nog even goed inkomen en kwam ik wat later van voren waardoor er al helaas een kopgroep weg was met veel goede renners. Aangezien de samenwerking niet heel goed was in het overgebleven 'peloton' reed ik naar 2 renners die al weg waren. Samen probeerden we naar de kopgroep toe te rijden en leek het ons te lukken want we zagen ze al iets dichterbij komen. Helaas na zo'n 2.5 rondes heb ik iets te gek gedaan en mezelf opgeblazen op de klim en stond zo totaal geparkeerd en kon ik amper meer verder.

Helaas was de bezemwagen er daarom al snel en na 100km koers helaas uit de wedstrijd gehaald

📸: Julia Zwaan


Geen opmerkingen:

Een reactie posten