maandag 18 juni 2018

Afgelopen weekend reed ik de 2 daagse in Roden.

Zaterdag reden we in de ploegentijdrit over 10km met een gemiddelde van 47.5 naar een mooie 8e plaats!

In de klassieker in de middag ging het gewoon totaal niet, m'n lichaam wou totaal niet vooruit en helaas moest ik uit koers na 55km, achteraf bleek ik gewoon veel te weinig gegeten te hebben.

Ondanks dat mocht ik zondag gelukkig toch starten in de criterium, ik startte achterin maar zal al redelijk snel van voren. Doordat het tempo erg hoog lag (gemiddeld 46) was ontsnappen erg moeilijk. Op mijn sprint kan ik ook niet vertrouwen en dus ben ik met nog iemand de laatste 2 rondes volle bak weggereden, we hadden een redelijk mooie voorsprong maar helaas zo'n 500 meter voor de finish werden we terug gepakt en was het tankje leeg.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten