woensdag 27 juni 2018

NK tijdrijden 2018

Na maanden hard werken was vandaag dan eindelijk het NK Tijdrijden in Bergen op Zoom!

Ik ging als laatste van start met rugnummer 1 om 10:49. De start ging goed, de bochten gingen goed, de benen waren vandaag super en ik kon een goed ritme vinden!

De 25.8km over het wat glooiende parcours legde ik af in een tijd van 32:45 met een gemiddelde snelheid van 47.6!

Maar helaas kwam ik net 6 seconden te kort om die mooie rood wit blauwe trui om mijn schouders te hijsen.

Natuurlijk erg teleurstellend op dat moment maar mijn tijdrit was vandaag gewoon 100% goed en er was er vandaag eentje voor mij de beste tijdrijder van Nederland.




1 opmerking:

  1. Toch n superprestatie! Op 1 na de beste van Nederland, goed gedaan kerel💪

    BeantwoordenVerwijderen