zondag 28 augustus 2016

Ronde van Oudewater

Ronde van Oudewater

27-8-2016

Het ging eigenlijk best wel lekker, zat goed mee in de voorste groep, in ronde 15 een poging gewaagd om weg te komen, wat helaas nog niet lukte en na 3 ronden teruggepakt door het peloton.

Er was inmiddels al 1 renner weg en ik moest voor de 2e plek gaan.
In de hele wedstrijd was nog maar één groep over van 12 renners, de rest was al gedubbeld en inmiddels al uit de koers gehaald.

Vier ronden voor het einde zet ik aan om te demareren om die 2e plek te krijgen maar ineens lig ik op de grond. Tijdens het aanzetten en overschakelen slaat mijn aandrijving op één of andere manier vast en val ik hard op de grond.

Schaafplekken op mijn been, arm, rug en schouder, een bult op mijn hand en been en zijn er
2 hechtingen nodig voor een wond op mijn heup.
Helaas is mijn fiets ook kapot en kan ik morgen dus niet starten in Gouda, maar even wachten dus op de volgende wedstrijd in Uithoorn volgende week.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten