zaterdag 28 april 2018

E3 Harelbeke en Borssele

Vandaag stond E3 harelbeke op het progamma, een zware koers met wat klimmetjes hier en wat kasseien daar. Helaas ben ik al een week niet helemaal fit dus 100% alles geven zal niet van te pas kopen.

Na de neutralisatie zat ik goed van voren en kon ik me goed van voren houden, toen we een bocht naar rechts draaiden zat ik helaas op de verkeerde plek en raakte ik ingesloten waardoor te ver van achter zat. Helaas is het mij de rest van de wedstrijd niet meer gelukt om naar voren te rijden.

Kortom ik zat op een klote plek voor vooral valpartijen, ik zat achter 1 valpartij op een smalle weg waardoor de weg geblokkeerd werd en we er niet langs konden, uiteindelijk wel teruggekomen. Later vielen ze weer en lag ik er zelf ook bij heerlijk in de brandnetels, na een pittige achtervolging weer terug gekomen in de 2e groep.

Toen we een lange kasseienstrook op moesten kreeg ik het erg zwaar en moest ik helaas lossen. Na weer een achtervolging alleen weer teruggekomen en na 120km in de 2e groep gefinisht.

De benen voelden erg goed vandaag maar helaas niks mee kunnen doen.


Borssele kunnen we lang over praten maar het ging gewoon niet. Wat resulteerde in een DNF.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten