zondag 28 april 2019

Sint-Pieters-Rode

Gisteren was het weer tijd voor een omloopje in Belgiƫ. Nadat ik 2 weken geleden niet gekoerst heb door dat ik ziek was had ik vorige week een DNF in Waddinxveen door een super explosief rondje wat mij totaal niet lag.

Gister moest ik 12 rondjes van zo’n 8,6km op een heuvelachtig parcours dus een rondje wat mij ligt! Met 96 man was het een snelle wedstrijd. Met een gemiddelde van 44,6 was er geen ontkomen aan na meerdere vluchtpogingen, ook het attent voorin rijden om eventueel mee te springen mocht niet baten en dus kwam het aan op een massasprint waar ik als niet sprinter Dus eigenlijk niets te zoeken hebben ;). In de sprint werd ik 43e maar niet ontevreden over het koersverloop! Volgende week zaterdag weer een klassieker en hopelijk gaat dit mijn eerste klassieker worden die niet gestaakt zal worden!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten