dinsdag 11 april 2017

Zuiderzeeronde 2017

Zaterdag stond ik aan de start in de Zuiderzeeronde, een koers van 124km met 160 deelnemers. Eigenlijk zoals altijd zat ik meteen achterin...na 70km koers moesten we 3 plaatselijke rondjes van zo'n 17.5 km per rondje. In de eerste ronde had ik al snel alle plek om naar voren te komen, eenmaal voorin ben ik weggereden naar de kopgroep, hun ingehaald en zelf door met nog even een andere renner in het wiel. Toen het peloton weer snel dichtbij kwam liet hij het gaan en toen het peloton mij bijna gepakt had viel het weer stil en ging ik er gelijk weer vandoor. Na ongeveer 25km alleen te hebben gereden sloten er 6 renners aan waar 1 renner later van moest lossen en we dus met 6 renners naar de streep gingen. Aangezien ik aardig op was na al het aanvallen toch nog een 5e plek en de prijs voor de strijdlustigste renner.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten